maanantai 29. lokakuuta 2007

Minä-kö? Nörtti-kö?

Ensimmäinen postaus tällä Anitalta perityllä nettiyhteydellä. Siirtelin tuon modeemihässäkän ikkunalaudalle ja johan alkoi pelittämään (katotaan kuinka kauan).

Mä aloin tossa miettimään että mä olen varmaan kaikkiin standardeihin nähden (ja kaikkihan pitää nykyperiaatteiden mukaan standardoida, EU-säännösten mukaisesti tottakai) huono bloggaaja. Mulla ei ole juuri ikinä mitään sanottavaa. Mun elämä ei ole mitenkään jännittävää. Oikeesti. Asun sitten Irlannissa tai Suomessa mun normaalielämä on suunnilleen samanlaista. Mulle ei ole viime aikoina tapahtunut juuri mitään mullistavaa, josta pitäisi ilakoida. Ja jos tapahtuu niin kyllä mä niistä kai raportoin. Ehkä olis aika hankkia jonkinlainen elämä.

Täällä oli pitkä viikonloppu, tänään on paikallinen October Bank Holiday ja vapaapäivä!! Tottakai koko viikonlopun satoi ja paistoi joten mä olin ahkera ja siivoskelin kotona. Lähti parit kengätkin roskikseen ja ens viikonloppuna vois kai alottaa pakkailemaan noita tavaroita, joita en tarvi seuraavaan kuukauteen ja rahdata ne sitten Suomeen kahden viikon päästä..

Mä olen tehny myös tuttavuutta Photoshopin kanssa ja siitä on tulossa mun hyvä kaveri kunhan pääsen perille sen kaikista salaisuuksista. :P Kyllä se vielä mulle avautuu. Aivan varmasti. Aattelinkin jossain vaiheessa muokata omia reissukuviani jollain tavalla (en tiedä vielä miten) ja tehdä niistä ehkä jonkun kollaasin oman asunnon seinälle kun sellasen Suomesta joskus hankin. Alla esimakua. Ylempi ennen- ja alempi jälkeen-kuva. Kyllä Photoshoppaaminen on hauskaa. :D

0 älähdys(tä):