maanantai 28. elokuuta 2006

I'm still standing

Yllattavaa kylla taalla ei ole tapahtunu juuri mitaan viime aikoina. Sen verran olen kuitenki saanu asioita etenemaan, etta pankkitili on nyt avattu. Tilinumero ja pankkikortti pitais tulla postissa talla viikolla (katotaan vaan ni menee ens viikkoon...) ja verotoimistossakin kavin riehumassa, nekin kuulemma pitais olla kunnossa ja mun pitais saada verorahat takasin tyonantajalta mut en usko ennenku mulla on ne rahat tililla tai shekilla. Riivaan niita verotoimiston ihmisia niin kauan et lahettavat mulle ne veropaperit kotiin.

Vaihdoin tan bloginkin vahan pirteempaan, tammonen irkunvihrea vari. Eiko ookin ihan selkee maaritelma? Mun mielesta se on ihan kuvaava. Hanne tuli tanne lauantai-iltana, jeee! Kierreltiin eilen kaupungilla sellaset 6 tuntia ja jalat oli hiukka kipeena iltasella. :) Hannella oli koko ajan sellanen hullun kiilto silmissa kun kaveltiin jossain vaatekauppojen lahella. Samanlainen ku Heidilla tulee olemaan jouluna kun kavellaan joulukoristeosastolla Harrodsilla Lontoossa. Kihihih. :) Talla viikolla tulee kaytya sit viimein tutustumassa naihin kulttuurijuttuihinkin ja ens viikonloppuna pitais lahtea kaymaan Dublinin ulkopuolellakin. Can't wait!!!!

0 älähdys(tä):