keskiviikko 19. joulukuuta 2007

Pälyilijä

Kotka on siis laskeutunut Suomeen. Viikko on vierähtänyt vähän ihmetellessä ja uutta työtä opetellessa. Aloitin työt maanantaina ja on siinä kyllä muistettavaa ja opiskeltavaa. Ihan kuin olis takasin kouluun mennyt.. :) Mutta työkaverit on perhanan hauskoja ja mukavia eikä oo yhtään sellasta 'Big Brother is watching you' -fiilistä ku mitä oli IBM:llä. Tästä saattaa tulla ihan hauskaa. Toivotaan. :)

Kuljeksin töihin äidin luota aamubussilla. Mikäköhän juttu siinä on et aina kun mä matkustan bussilla ni siihen eteen tulee aina joku pälyilijä istumaan? Useimmiten vanhempi nainen. Ja pälyilijällä tarkoitan siis ihmistä, joka heiluttaa koko ajan päätään joka suuntaan ja kurottaa nähdäkseen missä mennään. Todella ärsyttävää. Vieterikaula tulee myös toisinaan mieleen. Mulla taitaa ehkä olla jotain angsteja ihmisiä kohtaan. Tai ainakin pälyilijöitä.

Kohta on joulu!!!!! Tätä on taas vuosi odotettu! Tästä joulusta tulee kyllä varmaan ihan mielettömän hauska. Mä olen käyny vielä ostelemassa vähän lisää lahjoja, joten on ainakin siskoilla jotain avattavaa. Itellä taitaa jäädä lahjat vähiin, mutta ei se mitään. Mulle se ei ole niin tärkeetä enkä mä juuri mitään tällä hetkellä edes tarvi. Saa lahjoa sitten myöhemmin kun oon muuttanu omaan asuntooni ja tiedän sit toivoa jotain. :) 'Viisi yötä jouluun on...' *trallallaa*

0 älähdys(tä):