sunnuntai 20. tammikuuta 2008

Onni on...

...oma pesukone! Sain viime viikolla mun oman pesukoneen ja olen tässä nyt ilolla nuita pyykkejäni pessyt. Kyllä se vaan helpottaa omaa päivittäistä rytmiä kun ei tarvi järsiä kynsiä ja miettiä, että mihin sitä lähtis noita likasia pyykkejä pesemään ja millon pääsee lähtemään ja kuinka paljon ihmisiä alkaa jo ärsyttämään se että mä olen koko ajan häiritsemässä pyykkikassieni kanssa. Mä olen niin tyytyväinen ja onnellinen. :) Kaiken lisäks tuo kone on äääääärettömän hiljanen, piti alussa käydä välillä kyttäämässä et peseehän se nyt ihan varmasti. Ainut miinuspuoli siinä on, se veden ulostuloletku on hippasen liian lyhyt eikä yllä viemäriaukkoon tai lavuaariin saakka. Pitää hipsiä tonne super-Prismaan ens viikonloppuna kyselemään josko sieltä löytyis vähän pidempää. Tai sit johonki LVI-liikkeeseen. Mut ei mulla oo hajuakaan missä täällä olis lähin. Täytynee kysellä.

Käväsin pankissakin vähän hoitelemassa opintolaina-asioita ja kyselin samalla asuntolainasta. Mahkut olis kuulemma jopa 100 000 euroon, joten tässähän voi alkaa pikkuhiljaa kevään mittaan kattelemaan minkälaisia asuntoja löytyypi.. :)

Eikä ne mainosmiehet tullukaan käyttämään meidän neukkaria. Mikä pettymys. Ne olikin saanu siihen asunnon ikkunaan sen valon jotenki kekottamaan. Höh.

0 älähdys(tä):