keskiviikko 19. heinäkuuta 2006

Rakkaalla lapsella on monta nimea (ja kansalaisuutta).

Pitaa raportoida tasta heti ennenku unohdan. Ensinnakin tama nimiongelma. "..blablabla..Sini speaking." "Who? Cindy?" "No, Sini. S-i-n-i." Jotkut ei sitten edes vaivaudu kysymaan uudelleen vaan harkapaisesti kutsuu Cindyks tai kuten joku seta tanaan kuvitteli, Amanda. Mistakohan se tuon sai paahansa? Variaatioita loytyy, Sinead alkaa olla varmaan kylla yleisin naista.

Ma olen myos tottunu siihen et ihmiset ihmettelee puhelimessa mista pain ma olen kun selkeesti - haloo - en oo mikaan irkku eika mulle edes ole alkanu kehittymaan irkkuaksentti. Yleisesti ottaen ihmiset kuvittelee mun olevan kanadalainen tai jenkki, muutama on erehtyny luulemaan hollantilaiseks (ehhh?) mut tanaan joku luuli etta ma olen etela-afrikkalainen! Oli muuten sama seta joka luuli mun olevan nimeltani Amanda. Sattumalta tyokaveri vastas puhelimeen ja alkoi ihmettelemaan, et taalla seta blablabla jutteli Amandan kanssa, joka on etela-afrikkalainen. :D Sit kavi ilmi et pari muuta tyokaveriakin on koko ajan luullu mun olevan Etela-Afrikasta. Ehka toi vaan on kohteliaisuus, ma kasitan ton tietysti yhtalaisyytena Charlize Theroniin (aika kaukaa haettua vai?). Mutta olipahan hauska paivan piristys talleen aamusilleen.

Edit: Sain kuin sainkin palkkani ja enemman ku odotin! Taytyy ny ihmetella huomiseen saakka et onko tassa mun kahen viikon palkka vai saanko huomenna samanlaisen satsin.

Edit: Se oli kahden viikon palkka. No onneks silla saa vuokran maksettua ja jaa rahaa elamiseenkin. Katotaan tuleeko tan viikon palkkashekki ajallaan ens viikolla. ;)

0 älähdys(tä):