lauantai 10. marraskuuta 2007

Tähtisumua

Mä olen stressannu koko viikon. Kuukausien työnhaun jälkeen sain viimein jalkani oven väliin ja tällä viikolla ovat sitten soitelleet kahtena aamuna klo 7 Irlannin aikaa ja pitäneet puhelinhaastatteluita ja teettäny etätehtäviä. Tää koko työnhakuprosessi stressaa sen verran paljon etten oo saanu yöllä kunnolla nukuttua ja olin eilen töissä ihan puolkuollu. Anita raahas mut töitten jälkeen leffaan ni sain ajatuksia vähän pois tosta työnhausta - ja olihan muuten tosi hyvä leffa! Katottiin Stardust - Tähtisumua, Neil Gaimanin samannimiseen kirjaan perustuva. Hölmöä huumoria ja tottakai rakkaus voittaa lopussa, mutta oikeen mukava piristysruiske viikon lopuks.

Iskäkin on tulossa tänne tänä iltana, pitäis mennä lentokentälle vastaan parin tunnin päästä. On se hyvä et tässä vaiheessa lähtee, enhän mä olekaan asunu täällä kun vajaat 1,5 vuotta.. No mutta, risti seinään että se edes sai ittensä koneeseen. :D Taidan mennä ottamaan pienet torkut ennen kentälle lähtöä. Oon pakannu koko päivän ens viikon Suomen reissua varten ja toi univelka taitaa vieläkin painaa päälle vaikka viime yönä nukuinkin aika makeesti.

PS. Naisten tiedoks, Stardustin Tristanilla oli aika messevät rintakarvat. ;)

0 älähdys(tä):