maanantai 10. maaliskuuta 2008

Ei mitään

Tapahtumaköyhää meikäläisen elämä tällä hetkellä. Onneks kevät on ehkä jo tulossa, Helsingissä näyttää aurinko paistavan. Enpä mä siitä juuri muuten pääse nauttimaan paitsi pälyilen ikkunasta. Toivottavasti ens viikonloppunakin olis aurinkoista ni vois vaikka harkita jotain pidempää lenkkeilyä johonkin suuntaan. Ottais vaikka kameran mukaan ja räpsis luontokuvia. Hmm.

Onneks on sentään jotain kivaa, mitä odottaa. Lähdetään kaverin kanssa Wieniin toukokuun lopulla neljäks päiväks kun saatiin lennot halvalla. Voi ehkä sieltä sitten siskolle ostaa jotain kivaa 3-0-lahjaks. Mitä ostaa henkilölle, jolla on jo kaikkea ja joka ei tarvitse juuri mitään muuta? Tai kelpaishan sille varmaan vaikka mikä mutta sellainen, johon mulla olis varaa? Taidan ostaa perinteisiä Mozartin kugeleja, ja ne on perhana sitten pakko syödä kun ne Itävallasta saakka tuodaan. ;)

2 älähdys(tä):

Anonyymi kirjoitti...

Ja pah, ei mulla ole läheskään kaikkea... Ja kiitos vaan, laihduttajalle suklaata. =P Mutta ei se mitään, pääasia että saa tuliaisia! *virn*

IntellektuElli kirjoitti...

No ei mulle tuu Itävallasta muutakaan mieleen ku Mozartin kugelnit. :D Enköhän mä jotain muuta löydä. :)