torstai 27. maaliskuuta 2008

Henkinen kaksonen potkii itseään päähän

Unohdin käsilaukkuni olohuoneen pöydälle. Tajusin asian vasta bussissa istuessani. Teki mieli huutaa ja raivota, mutta en sitten kehdannut kaikkien ihmisten keskellä. Sen sijaan potkin itseäni päähän hiljaa mielessäni. Noh, onneksi SKV:ltä lupasivat että puolen tunnin varoitusajalla tulevat avaamaan oven ja lähettävät sitten laskun perässä. Enpä mä käteistä mistään heti saiskaan kun on se koko perhanan laukku kotona, lompakko, kännykkä, avaimet. Kaikki. Ärärärrr. Muistin kyllä salivaatteet ottaa mukaan.. Pitää kai köyttää ne jotenkin keskenään. Ottaa päähän ja rankasti. Ei tarvis mitään ylimääräsiä viidenkympin laskuja tulla tollasten tyhmien juttujen takia.

Hieman tylsää töissä ja päädyin tekemään Hesarin henkinen horoskooppi -testin. Olen siis henkisesti kaksonen ja virallisesti härkä. Mahtaako olla isosiskon persoonalla vaikutusta asiaan..?

Edit: Pelastuin!!! Pomolla olikin toimistolla vielä yks ylimääränen avain!!!! Ei tarvinnukaan maksaa viittäkymppiä ja nyt kun kerran tuli soitettua huoltoyhtiöön ni muistin viimein mainita, et tulevat vaihtamaan oveen nimen. Kylläpä on hyvä fiilis. :)

2 älähdys(tä):

Anonyymi kirjoitti...

Hehheh, muistaakseni joku kerran sanoi ettei hänellä koskaan jää avaimet kotiin... *virn* On se hyvä että mä olen onnistunut jakamaan multipersoonaani muillekin. Ei kestä kiittää. Niin ja onnea tuloksesta!!!

IntellektuElli kirjoitti...

Ei mulla avaimet jääkään vaan näköjänä koko veska... Kiitoksia!!! *myhäilyä* :)