keskiviikko 15. lokakuuta 2008

Outoja unia

Mä olen viime aikoina uneksinu aivan oudoista jutuista. Ensimmäiset unet oli (yllätys, yllätys) täynnä demoneita ja kaikenlaisia monstereita. No ei mikään ihme sinänsä, tässä on tullu viime aikoina kateltua Supernaturalia (Jared! Jensen!!!) enemmän tai vähemmän, joten tottakai ne vaikuttaa mun alitajuntaan.

Viimeöinen uni oli kyllä kaikkein oudoin. Ensinnäkin mä olin jossakin tanssimassa (no ehkä tää liittyy jotenkin kadettitansseihin) oikein kauniissa valkosessa mekossa jonkun Teron (who???? Joo ei ollu Pitkämäki myöskään) kanssa. Ja siis ei mitään valssia tai tanssahtelua vaan lähinnä jotain So You Think You Can Dance -meininkiä taivutuksineen kaikkineen. Noh, jollain tavalla sieltä sit päädyin Disneyn sarjakuvaan ja Milla Magian perään. Milla oli taas vieny Roopen onnenkolikon ja piti lähteä sitä metsästämään. Sainkin Millan kiinni, mutta päädyin heittämään vettä sen päälle, koska sen hiukset oli tulessa. Voiko joku tulkata? Oonko mä nyt oikeesti tulossa ihan hulluks???

0 älähdys(tä):