maanantai 9. heinäkuuta 2007

Olen muuttanut!

Muutin viikonloppuna uuteen asuntoon. Aikamoista rallia tuo muuttaminen vaikka saatiin tavarat kuitenkin mahdutettua kerralla Juanin autoon (niin siis mun team leader tuli jeesaamaan muutossa, mun pitaa ehka olla kiltimpi toissa kun se oli niin avulias). :) Vanhan kampan vuokraisannan piti tulla siina kahdentoista aikaan kaymaan notta olisin paassy sillon samantien eroon avaimista ja saanu takuuvuokran takasin. Ja kilin kellit. Taas kerran kun ulkona paistoi aurinko ma olin jumissa sisalla odottamassa. Tein kylla parit katoamistemput siina valissa ja istuskelin mm. kanaalin varrella lukemassa ja syomassa jatskia. Noh neljan jalkeen Bernard viimein suvaitsi ilmestya paikalle ja olin vahan kiukkunen mutta se oli kauhian kiltti ja pyyteli kovasti anteeks. Sain takuuvuokran takasin ja olen tyytyvainen. Ja Bernard viela kysyi puhelinnumeronkin sita varten jos tulee jotain postia jotka pitaa edelleenlahettaa.. Saa soitella muutenkin, haha. :D

Omaan huoneeseeni ma en kuitenkaan paassy muuttamaan kun vasta eilen illalla joskus seitseman jalkeen kun tama italialainen tytsy joka siella asui sai raahattua omat kamansa ulos vasta sillon. Loppuilta menikin sit laitellessa tavaroita paikoilleen. Niin ja irlantilainen tytsy oli vetany vahan herneet nenaan mun muutosta koska se oli kuulemma kans silmailly sita mun huonetta koska siina on oma suihkullinen vessa (woohooooooo!!!!). Mutta ei mulle kukaan siita mitaan kertonu etta se irkku olis halunnu siihen muuttaa. Se kavi mulle vaahtoamaan siita kun purin mun tavaroita, en tiia odottiko etta ma pakkaan kaikki kamani ja luovutan huoneeni sille mut turha toivo. Phh. Odottakoon viela muutaman kuukauden. Tuli se sitten takasin pyyteleen anteeks ja sanoi ettei oo mulle kiukkunen vaan vuoraisannalle. Rauha maan paalla.

Sisko haastoi tahan. Mokoma.

7 faktaa minusta

1. Kammoan suuria vakijoukkoja; toripaivat ja markkinat - puistatus.

2. Vasen peukalonkynteni on n. 20% pienempi kuin oikea.

3. Kaappini ovat pullollaan turhia tavaroita, joita en vain kykene heittamaan pois.

4. Olin nuorempana armoton TPS-fani (kaikkien helpotukseksi olen paassyt tasta fanitusvaiheesta yli.. :D ).

5. Gilmoren tytot on mielestani ihan oikeasti loistava TV-sarja!

6. Minulla on valikoiva kuulo. Oikeasti.

7. Olen huono keksimaan naita faktoja.

En tiia kuka tata kay lukemassa mutta jos Emilia eksyy lukemaan niin haastetta sinnepain. ;)

0 älähdys(tä):