torstai 19. heinäkuuta 2007

Hupsis...

Ma olen ollu tassa viime paivina hiukan hajamielinen toissa. Johtunee varmaan siita, etta ma olen hurjan innostunu tulevasta viikonlopusta kun rakas siskoni on tulossa tanne! Jeee!!!

Tanaan tein kuitenkin pienen mokan... Meidan team leader on tanaan saikulla, joten kaikki jutut kulkee yllattaen mun kautta. Tuolla asiakkaan keskuudessa on talla hetkella kaynnissa projekti notta ne vaihtaa kaikkien PC:t uusiin tai oikeestaan vaan sen kayttojarjestelman - kai niista on vissiin osa saanu uudet koneetkin. Nojokatapauksessa siita piti sitten lahettaa sahkoposti niille kayttajille joiden koneet uusitaan seuraavaks. Noh, mina napparana vilkasin vaan mita siina postissa luki ja lahetin koko yrityksen kaikille kayttajille. Ups. No ei siis mikaan mullistava moka. Ainut vaan etta ne nyt vahan soittelee ja lahettaa sahkopostissa kysymyksia etta mita niiden pitaa tehda. Ei siis mitaan tekniikan ihmelapsia nama ihmiset. Tietavatpa ainakin mita on tulossa... Ma olen siis selkeesti loman tarpeessa.

Edit: Ei ne ole mulle edes vihasia. Merkillista porukkaa. Kaikki otti ton ihan huumorilla.

0 älähdys(tä):