torstai 24. huhtikuuta 2008

Kuukausi kesälomaan!

Jee! Loma on koko ajan lähempänä. Onhan tässä tullutkin aherrettua koko alkuvuosi ahkerasti, jo on loman aikakin. Alkaa olla sellainen matkakuume jo, Wienin kohteita on tullu kyylättyä tarkalla silmällä.. :) Tuskin maltan odottaa!!

Mietiskelin tuossa itsekseni että kesäviikonlopuista näyttää tulevan yllättävän kiireisiä. Etenkin alkukesästä. Tai no kiireisiä ja kiireisiä mutta "joutuu" matkustelemaan. Synttäriviikonlopun jälkeen on se Itävallan reissu. Toukokuun viimeinen viikonloppu Haminassa siskon 30-vuotissynttäreillä 70-luvun hengessä. Siitä viikon päästä on toisen siskon miehen 30-vuotissynttärit Imatralla (ainakin viimeisimmän tiedon mukaan). Kesäkuun puolivälissä olis sit tädin viiskymppiset mutta ilmeisesti ei tarvi sinne lähteä, koskapa tädilläkin on kiire. Sitten ollaankin jo juhannuksessa ja Haminan perinteiset juhannusmölkyt. Sitten kesäkuun vika viikonloppu olis kaverin 25-vuotissynttärit Karkkilassa (sikäli kuin hän niitä juhlistaa, pitääkin varmaan kysyä). Heinäkuu on luojan kiitos toistaiseks vielä avoinna. Paitsi olishan siellä se sukukokous Ruotsissa.. Huh.

Käväsin muuten pitkästä aikaa Karkkilassa 19. päivä Emilia-serkkua onnittelemassa vanhenemisesta ja samalla poikkesin mumminkin luona. Tuli kyllä kunnon flashbackejä kun kävelin Karkkilan linja-autoasemalta mummin luokse. Kirkkoaita oli yllättävän matala. Joko sitä on madallettu viimesen 5 vuoden aikana tai mä olen kasvanu pituutta puol metriä. Mä epäilen et mä olen kasvanu. Ei voi olla muuta selitystä. Vähän myös hymyilytti Karkkilan amisviikset, jotka rouheena heitti 'kiesiä' (muistan vielä näitäkin slangisanoja, ha!). Eikä ole ollut ikävä. Ei sitten ollenkaan. Olen tyytyväinen Espoossa pienessä luukussani. :)

0 älähdys(tä):