keskiviikko 27. elokuuta 2008

Asiakas ei todellakaan ole aina oikeassa

Palvelualan ihmisten kesken vallitsee yhteisymmärrys. Pääsääntöisesti asiakas on aina oikeassa, mutta kun kohdalle sattuu se ärsyttävä asiakas, joka EI VAAN YMMÄRRÄ, asiakaspalvelijat nyökkäävät ymmärtäväisesti. Sympatiseeraan ja tiedän, miltä sinusta tuntuu.

Olen tässä nyt muutaman päivän ajan selvittänyt erään suuren jenkkikoulun aikaansaamaa sotkua. Asiaa nyt sen suuremmin selittämättä (edelleen koko homma itsellekin vähän epäselvä, että mitä ne siellä touhuaa), täytyy todeta, että joitakin ihmisiä ei vain pitäisi päästää tietokoneen ääreen. Näin se vaan kuulkaas ihmiset on. Jos sinne internetissä pyörivälle ohjelmalle pitää luoda se käyttötili ja ylläpitäjä, yrittäkääs nyt sitten valmiiksi päättää kuka se ylläpitäjä on eikä luoda kolmea tiliä samalle koululle ja varmuuden vuoksi vielä paria ylimääräistä. Nih!

Vaikken jenkkejä aiemminkaan ole järjen riemuvoittoina pitänyt, notalwaysright.com -sivuston (Aasiakas.net -sivua vastaava) jutut ovat kyllä kirvoittaneet monet naurut tänä harmaana syyspäivänä ja vain vahvistaneet käsitystä tuon kansakunnan ihmisistä. Saattaapa tulla meleko hauska reissu, jos tästä nyt ens vuonna oikeasti saadaan aikaiseks armaan ystäväni kanssa lähdettyä rapakon taakse lomailemaan. Hih.

0 älähdys(tä):