keskiviikko 17. syyskuuta 2008

Mä joka päivä töitä teen...

Ei ole remppaihmisellä lomaa tänä päivänä. Viikot töissä ja viikonloput remppaamassa. Ei tarvii hirveesti mitään ylimääräsiä menoja suunnitella vielä muutamaan viikonloppuun. Mutta kämppä on nyt melkein kokonaan maalattu, vain keittiö, tuulikaappi ja kylppärin katto on maalaamatta. Viikonloppuna asennetaan keittiön kaapit. :) Tuota keittiötä mä olen ehkä kaikkein eniten odottanu, siitä tulee ihan törkeen hieno. Näätte sitten, kun se on valmis. :)

Huomiseks puhuin lankomiehen ympäri (tai no ei tarvinnu edes hirveästi mitään ympäripuhumista), että lähtee mun kanssa IKEAan ni pääsen osteleen vähän lamppuja. Valoa kansalle, joka pimeydessä remontoi. Jos ostais samalla sieltä ne hienot verhot ja verhotankohässäköitä niin sais nekin sit samalla. Mun sälekaihtimista ei oo kyllä kuulunu mitään. Pitää varmaan soitella sinne että mikä kestää. Jajajajaja.. Kylppäri valmistuu sit ehkä joskus!? Toivottavasti pian. Mä en tiedä miten se homma etenee, tekeekö taloyhtiö itekseen siellä jotain remppaa vai tehdäänkö me ja taloyhtiö maksaa takasin? Kun siellä pitää lattiaa vähän uusia ja lattiakaivoa ja ne on taloyhtiön maksettava. Samoin ku vesieristeet. Mutta mä en nyt jostain syystä saa sitä isännöitsijää kiinni. Pieni stressi mut ei enää niin iso ku aiemmin. Onneks on suvussa Hannu-serkku, jonka kautta saa sähkötyöt, putkityöt ja kylppärityöt hoidettua sopuhintaan. Jes. :)

0 älähdys(tä):