perjantai 16. helmikuuta 2007

Annoying, more annoying, the most annoying????

Taa on taas naita paivia kun kaikki arsyttaa - enka voi edes syyttaa naisten vaivoja paitsi ne ei mun mielestani muutenkaan tee musta normaalia karttyisampaa. Toisaalta taa viikko on ollu yhta arsytysta, joten nakojaan se kaikki kulminoituu viikon viimeseen tyopaivaan. Aamu alkoi ihan mukavasti, hyvin nukutun yon jalkeen nousin reippaana ylos sangysta, vatsalihakset (kylla, ma loysin ne jalleen) hiukan kipeina kun olen tan kaiken raivon voimalla kaynyt kolme (!!!) kertaa lahikuntosalin jumpalla talla viikolla.

Arsytys 1: Bussi on hiukan myohassa, taynna ihmisia, joudun kapuamaan ylakertaan istumaan ja yks nainen lohoaa siina penkilla silleen puolittain eika vaivaudu liikkumaan vaikka ihmiset ehka haluais istumaan. Paatin sit istua seuraavaan vapaaseen paikkaan, joka oli jonkun contractor sedan vieressa, seta luki lehtea oikeen leveesti joten ma jouduin istumaan silleen puolittain kaytavalla. Ja kun kuski sattui olemaan viela vahan rallituulella ni kaikki kireimmat mutkat oli aika mielenkiintosia kun piti yrittaa pysya siina penkilla. Ainakin osittain.

Arsytys 2: Purkkaa mussuttavat ihmiset. Siis don't get me wrong, pureksin itsekin Jenkkia (tai mita merkkia taalta nyt sattuu loytymaan) ja satunnainen purkan paukuttelu saattaa arsyttaa kanssaelajia. Mutta se, etta sita purkkaa pitaa MAISKUTTAA suu auki tapotaydessa bussissa on jotain TODELLA ARSYTTAVAA!!! Mun iPodin volyymit nousi melkeen tappiin saakka ja siltikin se maiskutus kuului musiikin lapi. Mun aamumusiikit on elintarkeita, set the mood for the day. Jotenkin irvokasta kun kesken Mi Mancherain kuuluu jotain maiskutusta.

Arsytys 3: Mun vieressa istuva tanskalaisteini joka maanantaista lahtien alkaa laskemaan tunteja perjantaihin ja koska paasee kotiin. Plus ne lukemattomat kysymykset "What's happening with your PC? Where's x? Can you help me? What? Why? Where? Who?????" Naiden lisaks viela se jatkuva jonkun tv-tunnarin hyraily joka jaa mun paahan soimaan ja joka mun taytyy saada pois soimasta ottamalla jalleen iPodin esiin. Mutta kun ma viimein paasen ansaitulle tauolle ja kaivan iPodin kassini katkoista ni eiko kaikilla oo taas jotain asiaa??

Tama potuttaa minua suunnattomasti. Onneks on viikonloppu edessa. Toivottavasti jotain hyvia uusia leffoja DVD:lla. Pakko lahtea shoppaamaan uutta meikkivoidetta. It's gonna be alright.

Edit: Paiva on jo vahan parempi. Yks henkilo joka on soitellu meille nyt koko viikon ja valittanu tietokoneongelmistaan ja joka oli mua kohtaan tosi tyly yks paiva ja jonka takia ma olen ollu koko viikon pahalla tuulella (tyokavereiden mukaan nagging, bitching and complaining), soitti mun POMOLLE, siis team leaderin ohi korkeammalle taholle ja oli pyytanyt anteeks kaytostaan mua kohtaan, koska ma en ole tehnyt mitaan vaarin ja osaan asiani ja yritin auttaa parhaani mukaan. HAH! Siitas sait, Michael Knight!

2 älähdys(tä):

Anonyymi kirjoitti...

Hehee! Mä kans vihaan tota purkan maiskutusta, eräs nimeltä mainitsematon työkaverini sitä tekee ja kiesus että se rassaa!!!Hyvää Viikonloppua!

IntellektuElli kirjoitti...

Aarimmaisen arsyttavaa! Ja se sama nainen oli tanakin aamuna bussissa! Ei sentaan tarvinnu sen edessa istua, onneks. Grrrrr!