perjantai 23. helmikuuta 2007

Kylla Oraakkeli tietaa!

Varastin taman kaveriltani...

1. Mikä minun nimeni on?
- Kyosti.
2. Missä minä asun?
- Siellä mihin aurinko ei paista! (No doubts about that!)
3. Mikä olen?
- Olet se joka haluat olla.
4. Millainen olen?
- Jatka vaan jos sulla on vielä kysyttävää, sitä vartenhan täällä ollaan!
5. Kuka olen?
- Olet mitä olet, mutta mieti millaiseksi haluat tulla.
6. Mikä on ollut kaikista tärkeintä elämässäni?
- Välittäminen.
7. Mikä on ollut kaikista turhinta elämässäni?
- Yksilöllisyys.
8. Mikä on tärkeintä elämässäni?
- Ylensyönti.
9. Miltä näytän?
- Pohjaanpalaneelta.
10. Miltä tunnun?
- Kissalta.
11. Miltä maistun?
- Saippualta.
12. Miltä tuoksun?
- Mudalta.
13. Missä minun kuuluisi olla?
- Etelä-Euroopassa.
14. Mikä minun kuuluisi olla?
- Helsinki.
15. Mistä minut löytää?
- Tampereelta tiätysti.
16. Miten minut tavoittaa?
- En ylläpidä mitään osoiterekisteriä.
17. Kuinka vanha olen?
- Viranomaisten ilmoituksen mukaan 9 vuotta, mutta se itse varmaan sanoo jotain muuta.
18. Mitä sukupuolta edustan?
- Sitä mikä parhaalta tuntuu.
19. Kuka on minulle tärkein?
- Hän haluaa pitää henkilöllisyytensä salassa.
20. Ketä minä rakastan?
- Tyttäresi salaista rentturakastajaa.
21. Mikä minusta tulee isona?
- Puuinsinööri.
22. Mikä urheilulaji olisi sopiva minulle?
- Vilkkuvat ledit ja jumputtava musiikki.
23. Mikä on huonoin piirre minussa?
- Epätoivoisuus, kuten varmaan salaa toivoitkin.
24. Mikä on paras piirteeni?
- Kateus, vaikka olenkin henkilökohtaisesti tässä asiassa eri mieltä niiden jumalien kanssa, jotka nämä vastaukset antavat.
25. Mitä minun pitäsi tehdä paremmin?
- Mennä teatteriin.
26. Mikä on onnennumeroni?
- Jos sitä haluat niin soita 040 8711xxxx (kolme vikaa numeroo piti peittää tietoturvan takii, sori)!
27. Ketä julkkista muistutan?
- Erästä sinulle läheistä ihmistä.
28. Mitä hyvää minulle tapahtuu vuonna 2007?
- Innokkuus, toivottavasti tämä totuus ei sinua satuttanut.
29. Kenen kanssa menen naimisiin?
- Kaljun herrasmiehen.

That's my life, folks.

Edit: Sainpahan muuten kostoni, kun aiemmin mainitsema pieni ja hikinen mies minua mollasi. Pikkumies oli saanut nyt kuulla asiasta itseaan korkeammalta pomolta, joka on muuten todella mukava mies ja jonka ongelmia olen ratkonu useampaan kertaan. Hahhhhahahahahahahaaa!!!! Ei kannata kayda ryppyilemaan Helpparin ainoalle tytsylle. :)

0 älähdys(tä):