tiistai 13. helmikuuta 2007

Itku ja vaiva

Mulla on tanaan ollu aamusta saakka kunnon v"tutus paalla. En oikeestaan tieda mista se on saanu alkunsa (tai ehka saatankin) mut se on vaan pahentunu paivan mittaan. Eika asiaa yhtaan ole helpottanu se, etta se saakelin ruotsalainen istuu vieressa ja kysyy tyhmia kysymyksia. Oikeesti jos et ymmarra mita jonkun sahkopostin kanssa teet ni ala tule kysymaan multa, "Sini, what do I do with this email???" Selita hyva ihminen edes jotain siita ongelmasta ensin koska mulla on omatkin tyot tehtavana! Toinen asia mika on oikeesti mattany 8kk on se maalaisjarjen puute joka nailta paikallisilta bisnesihmisilta nayttaa puuttuvan. Kauheen hankalan kaavan kautta pitaa toteuttaa kaikki mahdolliset pienetkin hommat, jotka ei oikeesti vaatis paljon. Se on ku englannin kielioppia vaantais, koska yhtakkia tuleekin eteen joku poikkeuksen poikkeus, joka yllattaen on unohdettu mainita kokonaan. Se nakojaan pitaa oppia vaikeimman kautta. Kun viela joku pieni ja hikinen seta alkoi mulle uhoamaan, etta ma en osaa hoitaa hommiani ni mun v"tutus on kaantynyt yllattaen jo raivon puolelle.

Ma olen lahettany jo monia hakemuksia ympari Suomea, eilen tuli ensimmainen "kiitti mut ei kiitti" sahkoposti Hameenlinnasta. Siita taa koko potutus on varmaan alkanukin. Tottahan toki ma olen alkanut nyt epailemaan omaa osaamistan ja pelko iskee persauksiin etta onko musta oikeesti muuhun kun tahan puhelinhommaan??? Joudunko ma koko loppuikani istumaan jossain Helpdeskissa resetoimassa nakkisormisten ihmisten salasanoja, koska ne nappailee ne paivittain vaarin???? Meniko mun tutkinto ihan hukkaan ja mun tyokokemus olympialaisissa ja Espoon kisoissa??? Ja kielitaito???? Masentaa. Onneks tunnin paasta paasee kotiin.

0 älähdys(tä):